مصرف لوبیا چیتی جدید موجب روییدن گیاهی عجیب در معده دختر جوانی شد

لوبیا چیتی جدید محبوب ترین لوبیا خشک در ایالات متحده است. آنها انواع لوبیا معمولی (Phaseolus vulgaris) هستند که اغلب در غذاهای مکزیکی استفاده می شود.

لوبیا چیتی به رنگ بژ با لکه‌های قهوه‌ای مایل به قرمز در هنگام خشک شدن به رنگ قهوه‌ای روشن یا صورتی کم رنگ در می‌آید. آنها طعمی خاکی و تقریبا آجیلی دارند و تهیه آنها ساده است. آنها به طور منظم کامل یا له شده خورده می شوند.

لوبیا چیتی جدید نه تنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است، بلکه ممکن است چندین فواید سلامتی چشمگیر را نیز ارائه دهد. لوبیا چیتی در درجه اول از کربوهیدرات، فیبر و پروتئین تشکیل شده است. آنها همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی باورنکردنی هستند.

لوبیا

همانطور که می بینید، آنها دارای مقدار خوبی از تیامین (ویتامین B1) هستند که یک ویتامین ضروری است که به بدن شما کمک می کند تا غذا را به انرژی تبدیل کند.

آنها همچنین دارای مواد معدنی متعدد دیگری مانند آهن و منیزیم هستند و حاوی مقادیر کمی از سایر ویتامین های B، روی و کلسیم هستند. وقتی لوبیا چیتی بدون نمک یا سایر مواد افزودنی پخته می شود، فاقد کلسترول بوده و چربی و سدیم کمی دارد.

فیبر یک کربوهیدرات غیر قابل هضم است که در غذاهای گیاهی یافت می شود. برای سلامت گوارش شما بسیار مهم است، زیرا به تغذیه باکتری های خوب در روده شما کمک می کند. با این حال، اکثر مردم به میزان فیبر توصیه شده روزانه خود نمی رسند.

زنان باید روزانه 25 گرم فیبر دریافت کنند، در حالی که مردان باید 38 گرم فیبر دریافت کنند. یک فنجان (171 گرم) لوبیا چیتی پخته شده به ترتیب 40 تا 60 درصد از DV را برای زنان و مردان فراهم می کند.

مصرف کافی غذاهای غنی از فیبر، از جمله لوبیا چیتی، ممکن است سلامت قلب، کنترل قند خون، هضم مناسب، سلامت روده و حتی کاهش وزن را افزایش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.