کفش نایک اصل در ترکیه بپوشید تا دیگر دچار گرفتگی های قلبی نشوید

انتخاب کفش نایک اصل در ترکیه با توجه به نوع پرونیشن ممکن است به هر پا در موقعیت ایده آل کمک کند. این باید به شما کمک کند نیروی وارد شده از طریق زمین را توزیع کنید، که ممکن است از درد و آسیب جلوگیری کند. ناگفته نماند که کفش مناسب دویدن راحت تری به شما می دهد.

یکی از راه‌های آسان برای تشخیص اینکه به پشت یا بیش از حد پرون می‌روید، این است که یک جفت کفش که به خوبی پوشیده شده‌اید را بردارید، آن‌ها را برگردانید و الگوی ساییدگی روی کف‌ها را بررسی کنید.

اگر بیش از حد پروناسیون داشته باشید، در لبه داخلی کف پا دچار ساییدگی بیش از حد خواهید شد. اگر اینطور است، ممکن است کفش های پایدار با زیره میانی سفت تر را ترجیح دهید. از طرف دیگر، سوپیناسیون باعث ساییدگی بیش از حد در لبه بیرونی می شود. ممکن است بهترین احساس را با یک کفش خنثی داشته باشید، اما چند جفت آن را تست کنید و خودتان تصمیم بگیرید.

کفش

برخی از کفش نایک اصل در ترکیه برای پروناسیون بهتر هستند، در حالی که سایر کفش‌های نایک برای سوپیناسیون بهترین هستند. در صورت شک، از یکی در فروشگاه محلی نایک خود برای راهنمایی بخواهید. آنها می توانند پیشنهاداتی برای کفش ارائه دهند و حتی یک تجزیه و تحلیل راه رفتن (تست دویدن برای ارزیابی الگوهای حرکتی شما) برای محدود کردن نوع پرونیشن شما ارائه دهند.

فیتزجرالد می‌گوید: «کفش‌های دویدن مطمئناً می‌توانند به‌عنوان ابزار تمرینی مورد استفاده قرار گیرند، بنابراین این سؤال که می‌خواهید چه نوع دویدنی را انجام دهید، مفید است.

اگر دویدن‌هایتان شما را از زمین‌های ناهموار می‌برد، کفش‌های دویدن مسیر ممکن است بهترین گزینه برای شما باشند. برای فواصل سریع، یک کفش سبک وزن را انتخاب کنید. اینها شما را سنگین نمی کند. به خاطر داشته باشید که کفش های جاده ای بهینه با کفش های تریل دویدن بهینه متفاوت خواهند بود.

اگر دوی‌های طولانی می‌روید و مدت طولانی‌تری روی پای خود می‌مانید، می‌خواهید به دنبال کفشی با پشتیبانی بیشتر باشید.

فیتزجرالد پیشنهاد می‌کند از کفش‌های مینیمالیستی خودداری کنید و کفش‌هایی با حمایت بیشتر (مانند کفش خنثی یا پایدار) در طول دویدن‌های ریکاوری آسان بپوشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.